بند ساک دستی کاغذی

بند ساک دستی کاغذی

بند ساک دستی کاغذی

یکی دیگر از مهم ترین قسمت های ساک دستی که نقش مهم در زیبایی این محصول دارد بند می باشد. از انواع بند ساک دستی می توان به بند پیچ، بند روبانی ، بند کنفی و بند ساده اشاره کرد. با انتخاب درست رنگ، نوع، جنس بند بگ کاغذی، زیبایی بگ کاغذی را دوچندان کنید.

  • بند باید استحکام، دوام زیاد و قابلیت تحمل وزن کالای موردنظرتان را داشته باشد.
  • بند یا دسته نباید حالت کشسانی یا الاستیک داشته باشد.
  • به جنس و کیفیت بند توجه داشته باشید. بند یا دسته بگ، نباید نخ کش شود.
  • متریال مورداستفاده در تولید بند ساک دستی نباید موجب انداختن خط یا ردی روی انگشتان دست شود. بند بهتر است نرم و لطیف باشد.
  • بند ساک تبلیغاتی در رنگ‌های متنوع و از جنس‌های مختلفی تولید می‌شود. هنگام انتخاب بند علاوه بر این موارد، باید بودجه‌تان را هم در نظر بگیرید. بند یا دسته‌ای که برای پاکت کرافت انتخاب می‌کنید، باید با پاکت گلاسه متفاوت باشد. رنگ کرم همخوانی بیشتری با جنس کرافت دارد. همچنین می‌توانید رنگ دسته را با رنگ چاپ روی بگ، ست کنید. مثلاً اگر چاپ روی بگ به رنگ مشکی بود، می‌توان از رنگ مشکی در دسته استفاده کرد.

امکان ایجاد تنوع در بند ساک خرید زیاد است. برای پاکت‌های گلاسه معمولاً از رنگ‌های براق استفاده می‌شود. برای بگ‌های گلاسه سفید و چاپ طلاکوب، بند کرم یا طلایی هارمونی خوبی دارد و نمای شیک و فانتزی به آن می‌دهد. هیچ قانون ثابتی برای انتخاب رنگ و جنس بند ساک تبلیغاتی وجود ندارد و شخص می‌تواند بر اساس سلیقه خود آن را انتخاب کند.

بند کنفی
بند کنفی مختص ساک دستی کاغذی کرافت
بند سه لایه در انواع رنگ
بند سه لایه در انواع رنگ
بند روبان
بند روبان در انواع رنگ ها به همراه چاپ اختصاصی

 

جنس بند ساک دستی کاغذی

بندها از مواد پلی‌پروپیلن که به‌اختصار به آن PP می‌گویند، تولید می‌شود. در دو سر بند، پولک‌های فلزی متصل است که امکان جداکردن و اتصال آن به بگ را راحت‌تر می‌کند.

انواع بند ساک دستی کاغذی کدام است ؟

خرید بند نخی ساده یا معمولی

این نوع بندها به دلیل قیمت ارزان آن بیشتر مورداستفاده قرار می‌گیرند. در رنگ‌های مختلفی تولید و به طور معمول اگر مشتری درخواست رنگ مشخصی نداشته باشد، به رنگ سفید یا مشکی روی بگ شاپینگ‌های سفارشی وی نصب می‌شوند.

خرید بند پیچی

این نمونه بندها، از ترکیب نخ و پلی‌استر تولید می‌شوند و نسبت به بند نخی ساده، ضخامت بیشتری دارند. در نتیجه استحکام و دوام آنها نیز بیشتر است.

بندهای پیچی، بعد از مدل ساده، پرمصرف‌ترین بند برای پاکت دستی هستند که به دلیل ساختار و بافت الیاف آن که به‌صورت پیچی در کنار هم قرار می‌گیرند به این نام معروف شده‌اند. الیاف نخ و پلی‌استر به‌کاررفته در آن به شکل ۳ لا و ۴ لا درهم‌تنیده یا به عبارتی به‌هم‌بافته می‌شوند. مسلمأ قیمت این نوع از بند یا دسته‌ها نسبت به نمونه ساده، گران‌تر هستند.رنگ‌های سفید، مشکی و طلایی از متداول‌ترین رنگ‌هایی هستند که در ساخت بند پیچی استفاده می‌شوند.

خرید بند زنبوری

ازآنجاکه ساختار و شکل این بندها به شکل لانه زنبور تولید می‌شود به آن بند ساک دستی لانه‌زنبوری یا به‌اختصار بند زنبوری می‌گویند. این نمونه از بندها در رنگ‌های مختلفی تولید می‌شوند. اغلب مصرف این نمونه بندها برای ساک دستی‌ کاغذی است.

خرید بند کتان

همان‌طور که از نام آن پیداست جنس این نوع بندها از کتان تولید می‌شوند. پهنای این مدل بندها ۲ سانتی‌متر بوده که استحکام، ضخامت و جلوه زیبایی به بگ شاپ کاغذی می‌دهند.

خرید بند روبانی

بند روبانی از جنس ریبون یا ساتن تولید می‌شوند. پهنای آنها همانند کتان به‌اندازه ۲ سانتی‌متر است اما ضخامت و استحکام کمتری دارند. ساتن براق است به همین دلیل زیبایی خاصی به بگ می‌دهد.

به دلیل قیمت بالای بند روبانی، کمتر مورداستفاده قرار می‌گیرد. از طرفی نمای فانتزی و لاکچری این مدل، آن را مناسب مزون‌ها، بوتیک‌ها و فروشگاه‌های لوکس کرده است که اغلب مدیران این کسب‌وکارها برای ساک‌های دستی خود، این نمونه بند یا دسته را سفارش می‌دهند. امکان چاپ نام برند یا چاپ لوگو سازمانی یا چاپ روبان سازمانی یا چاپ برند روی بندهای روبانی وجود دارد.

خرید بند کنفی

بندهای کنفی از متریال و الیاف طبیعی کنف تولید می‌شوند. این الیاف خودرنگ هستند به عبارتی ساده‌تر در تولید آنها از هیچ رنگ مصنوعی و شیمیایی استفاده نمی‌شود. ازاین‌رو بافت قدیمی و نوستالژیک دارند. ساختار و شکل آنها مشابه بندهای پیچی است که در واقع نخ‌های کنف به هم پیچیده شده‌اند. اغلب مورداستفاده بگ شاپ کاغذی کرافت هستند.

خرید بند کاغذی کرافت

این بندها از جنس کاغذ کرافت تولید می‌شوند. نحوه اتصال آنها به ساک دستی به‌صورت چسبی است که به بخش داخلی ساک چسبانده می‌شوند. در این مدل دسته‌ها، نیازی به پانچ و سوراخ شدن بدنه بگ نیست. بندهای کاغذی کرافت از نمونه‌های پرطرف‌دار و محبوب دسته شاپینگ بگ در بین مشتریان هستند. این مدل بندها، به رنگ‌های سفید و شکلاتی عرضه می‌شوند.

بندها اغلب از جنس کاغذ یا پارچه تولید می‌شوند. فارغ از جنس، در واقع بند یا دسته بگ، نخ‌هایی با ضخامت و تنوع زیاد هستند که برای استحکام بیشتر پاکت‌های دستی به کار می‌روند. وجود بند یا دسته برای ساک‌های خرید از ضروری‌ترین و مهم‌ترین بخش یک بگ است.

علاوه بر افزایش استحکام، از دیگر قابلیت‌ها و ویژگی‌های بند ساک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جلوه بصری زیبایی دارند و به شاپینگ بگ جذابیت بیشتری می‌دهند.
  • امکان چاپ روی مدل‌های روبانی وجود دارد.
  • بندها را می‌توان در سایز و اندازه‌های دلخواه مشتری برش داد.
  • تنوع جنس و رنگ بندها زیاد است.

به طور معمول اندازه بند شاپینگ بند بین ۲۵ تا ۳۰ سانت است اما بسته به سفارش مشتری در خرید های سفارشی می تواند متغیر باشد.

تماس با ما
سوالات متداول
آرشیو وبلاگ