مواد اولیه جعبه پیتزا

مواد اولیه جعبه پیتزا

جعبه پیتزا به طور معمول از مقوای دوبلکس بهداشتی یا کارتن ایفلوت ساخته شده است، که هر دو نوع مواد مبتنی بر کاغذ هستند.

کاغذبازیافتی دوبلکس نوعی کاغذ ضخیم تر و سفت تر است که اغلب برای درب ها یا تاپ های جعبه پیتزا استفاده می شود. سبک وزن، قابل بازیافت است، و سطحی صاف برای لوگوهای شرکت چاپ و دیگر اطلاعات برندسازی فراهم می کند.

مقوا موج دار ماده ای قوی تر و با دوام تر از تخته کاغذ است و معمولاً برای پایه ها یا ته جعبه های پیتزا استفاده می شود. شامل چندین لایه مقوا با یک لایه میانی فلوت شده است که استحکام و عایق اضافی را فراهم می کند. این ماده ایده آل برای حمل و نقل پیتزا آن را فراهم می کند حفاظت در برابر آسیب, در حالی که همچنین حفظ درجه حرارت پیتزا در طول تحویل.

هر دو تخته کاغذی و مقوا موج دار سازگار با محیط زیست هستند و می توانند بازیافت شوند. آن ها همچنین زیست تخریب پذیر هستند و این بدان معناست که می توانند به طور طبیعی بدون ایجاد آسیب به محیط زیست از هم بپاشند. با این حال، جعبه پیتزا را نمی توان بازیافت اگر آنها را با گریس، پنیر و یا باقی مانده مواد غذایی دیگر خاک، آن را به عنوان می تواند جریان بازیافت آلوده است. بنابراین مهم این است که با قرار دادن آنها در سطل زباله یا کمپوست، جعبه های پیتزای مورد استفاده را به درستی دفع کنیم